Subject: FW: Riigitee Valga-Helme kaitsevööndist
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 17:31:42 +0200

Tere Anne

Palun registreeri mulle täimiseks tööülesanne. Jegeri kinnistu.

Deltas viimane töövoog sama kinnistuga seotult oli see:
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/a8d4d987-ee0f-427a-ae6a-171
b2fa40d9f

Parimat

Kristi

From: Kaire Jaanus <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 2:14 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Cc: Signe Kallion <[email-masked]>; Jane Mölder
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]
Subject: Riigitee Valga-Helme kaitsevööndist

Tere

Tõrva Vallavalitsus esitas 23.01.2024 kirjaga nr 7-1/2024/3-1 Tõrva valla
üldplaneeringu Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumile heakskiidu
saamiseks planeerimisseaduse § 90 lõike 1 alusel.

22.02.2024 toimus Valga riigimajas Tõrva üldplaneeringu avaliku
väljapaneku ajal kirjalikke arvamusi esitanud isikute ärakuulamine. Üks
ärakuulamisel olnud arvamus puudutas Helme alevikus riigiteele Valga- Uulu
km 28,69-30,26 (Kalmistu tänavast kuni Tootmise tänavani) määratud
kaitsevööndit.

Sellest tulenevalt palun Transpordiametil veelkord selgitada kõnealuse
teelõiguga seotud asjaolusid. Kas tegemist on tänavaga? Kui lai on hetkel
kehtiv kaitsevöönd? Millistele kaalutlustele tuginedes tegi amet
ettepaneku määrata kaitsevööndiks 30 m? Ning teised asjasse puutuvad
asjaolud.

Lugupidamisega

Kaire Jaanus

ruumilise planeerimise peaspetsialist

ruumilise planeerimise osakond

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

____________________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5504515

 <http://www.agri.ee/> www.agri.ee